DUK

 
  • Apie paslaugą

    Tai mobiliems darbuotojams skirtų užduočių valdymo paslauga, užtikrinanti galimybę nustatyti darbuotojo buvimo vietą, perduoti užduotis ir gauti informaciją apie jų įvykdymą.

    Kreipkitės į užduočių valdymo paslaugos vadybininką kontaktų dalyje.

    Programėlė veiks bet kokiame įrenginyje, turinčiame Android operacinę sistemą nuo 4.0 versijos. Darbui lauko sąlygomis šiuo metu yra specializuotų, drėgmei ir dulkėms atsparių Android įrenginių.

    Ne. „Kądaryt?“ užduočių valdymo paslauga skirta vienkartinių ar pasikartojančių (periodinės užduotys) darbų valdymui. Programoje nėra galimybės apjungti užduotis į projektus.

    Ne. „Kądaryt?“ užduočių valdymo paslauga skirta už biuro ribų užduotis atliekantiems darbuotojams, kurie užduoties vykdymo eigą žymi mobilioje programėlėje. Internetinė programa apima užduočių paskirstymą ir ataskaitas. Joje pildyti užduočių eigą nėra galimybės.

    Kreipkitės į mūsų vadybininkus. Jūsų poreikis bus įvertintas ir pasiūlyti sprendimo variantai. Jei reikia, suderinus techninę užduotį, pakeitimus įgyvendinsime.

    Įrangos klausimais siūlytume kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių.

  • Paslaugos veikimas ir integracija

    Internetinė programa Jūsų paslaugos administratoriaus nustatytu dažnumu sinchronizuoja duomenis. Darbuotojas gali pats atsinaujinti duomenis mobiliajame įrenginyje esant poreikiui.
    Rekomenduojame naudoti mobilų ryšį turinčius įrenginius su užsakyta duomenų perdavimo paslauga (geriausio pasiūlymo kreipkitės į savo ryšio operatorių). Tai leis užtikrinti savalaikį informacijos apsikeitimą. Didelės apimties duomenys (nuotraukos) gali būti persiunčiami taupant ryšio sąnaudas – naudojantis belaidžiu Wi-Fi interneto ryšiu.

    Šiuo metu nėra duomenų kiekio apribojimų.

    Taip. Yra klientų, objektų, paslaugų teikime naudojamų prekių ar įrangos duomenų importas.

    Taip. Programa turi integracinį modulį. Integracijos apimtį ir poreikius siūlome pateikti raštu. Bus parengta techninė užduotis ir įvertinta darbų kaina.

    Taip. Paslaugas internetu įmonė teikia antrą dešimtmetį. Techninė įranga saugoma mūsų biuro patalpose. Užtikrintas energijos ir ryšio tiekimas. Kiekvienas „Kądaryt?“ programos klientas turi atskirą duomenų bazę, gauna administratoriaus prsijungimą. Yra galimybė apriboti informacijos matymą įmonės viduje per darbuotojų teises ir grupavimą. Paslaugos teikėjas registruotas Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje ir veikia pagal teisės aktų reikalavimus.

    Programa turi išsamią vartotojo instrukciją. Bazinius užduočių variantus programos startui galime padėti apsirašyti.

    Paslauga gali būti laikinai sustabdyta. Atsiųskite prašymą su nurodytu norimu paslaugos stabdymo laikotarpiu. Kontaktus rasite skiltyje „KONTAKTAI“.

    Darbuotojo buvimo vieta nustatoma, jei įrenginyje įjungtas GPS imtuvas. Tai būtina sąlyga, jei užduoties tipe numatytas vietos nustatymas.

    Tokia galimybė numatyta. Galite įsigyti programos licenciją. Kreipkitės į mūsų vadybą kontaktų skiltyje.

  • Paslaugos nauda

    Įvertinkite laiką, skiriamą užduočių delegavimui, įvykdymo kontrolei, ataskaitoms prieš klientą ir pan. Jei Jūsų kolektyve yra bent keli nuolat už įmonės ribų dirbantys darbuotojai, išbandykite paslaugą ir po mėnesio Jūs objektyviai įvertinsite kaip pakito Jūsų procesai.
    Programa universali ir lengvai pritaikoma įvairiausių užduočių valdymui.

    Pagrindinę naudą pajunta šie darbuotojai:

    • Užduotis skirstantys – mato koks darbuotojas kur kokias užduotis vykdys, kam galima priskirti naujas ar perskirti vėluojančias.
    • Užduotis vykdantys – nepamiršta atlikti darbų, turi aiškų dienos ar ilgesnio laiko darbų planą.
    • Apskaitininkai – iškart gauna informaciją apie medžiagų sąnaudas, darbo laiką. Sumažėja klaidų tikimybė ir pagreitėja sąskaitų išrašymas.
    • Vadovai – mato komandos apkrovą, gali planuoti papildomus resursus ar objektyviai palyginti skirtingų darbuotojų efektyvumą

    Kiekviena įmonė konkrečiu metu sprendžia skirtingus uždavinius. Ta pačia veikla užsiimanti viena organizacija skiria dėmesį klientų aptarnavimui, kita ieško darbo efektyvumo šaltinių, trečioje bėdos su darbuotojų kaita ir naujų žmonių apmokymu. Mes galime padėti įvertinti „Kądaryt?“ programos naudą konkrečiu atveju, išanalizavus įmonės procesus ir sritis, kuriose siekiama pagerinimo.

    Baziniai tokios paslaugos privalumai:

    • Paprastesnis mobilių darbuotojų ir jų užduočių valdymas.
    • Standartizuotas užduoties veiksmų atlikimas.
    • Objektyvūs duomenys apie užduočių atlikimą
    • Elektroniniai darbų ir medžiagų aktai
    • Greičiau pateikiamos sąskaitos klientui
    • Klientų aptarnavimo lygio įsipareigojimai ir aptarnavimo gerinimas.
  • Kainos ir apmokestinimas

    Jų tiek, kiek reikia išmaniųjų telefonų ar planšetinių kompiuterių užduotis vykdysiantiems darbuotojams.

    Abonentinis mokestis skaičiuojamas už kiekvieną mobilios ir internetinės programos vartotoją.
    Mokesčiai skaičiuojami už praeitą laikotarpį (kalendorinį mėnesį).

Turite klausimų

Klauskite!

KIEK TAI KAINUOJA ?

 

DEMO

  • Paslaugos išbandymui iki 30 d.
  • Konsultacijos poreikių įgyvendinimui.
NEMOKAMAI
Užsakyti

WEB

  • Paslauga „debesyse“.
  • Neribotas duomenų kiekis.
  • Abonentinis mokestis už kiekvieną vartotoją.
15€/MĖN.
Užsakyti

LICENCIJA

  • Sprendimas kliento serveryje.
  • Vienkartinis mokestis.
  • Stambioms įmonėms.
PAGAL SUSITARIMĄ
UŽSAKYTI