(Lietuvių) Ar JUMS reikia užduočių valdymo?

 
building-joy-planning-plans

Sorry, this entry is only available in Lietuvių. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Svarstote, ar Jūsų įmonei aktualu naudotis technologiniais sprendimais užduočių valdymui? Atsakykite sau į klausimą:

Ar patiriate sunkumų bent vienoje iš šių situacijų?

 

ikona

Kai Jūsų darbuotojai palieka biurą, nežinote kur jie yra realiu laiku ir ką veikia.

Su „Ką daryt?“ galite matyti dabartinę mobilaus darbuotojo buvimo vietą ir koks darbas, iš šiai dienai priskirtų, vykdomas konkrečiu metu.

employees

Svarstote, kurį darbuotoją nusiųsti pas klientą, atsiradus naujam darbui

Realiu laiku matydami darbuotojų užimtumą, jų buvimo vietą ir užduoties lokaciją, galite priskirti darbą arčiausiai esančiam bei mažiausiai apkrautam darbuotojui ar perskirstyti dar nepradėtas užduotis pagal darbuotojų kvalifikaciją. Taip pat galite nustatyti kliento aptarnavimo standartus (SLA) ir darbus skirstyti pagal prioritetus.

liudnas

Neturite paprasto būdo skirstyti darbus ar lengvai informuoti darbuotoją apie naujas užduotis,
todėl nukenčia darbo našumas

„Ką daryt?“ portale galite greitai sukurti užduotis, kurias iškart priskirsite konkrečiam darbuotojui arba naują „laisvą“ darbą  sau prisiskirs  pats darbuotojas. Priskirtas darbas iškart persiunčiamas į darbuotojo išmanųjį įrenginį. Jums nebereikia naudoti popierinių užsakymo formų. Užduotis gali kurti ir Jūsų klientai, prisijungę prie savitarnos. Dispečeris, įvertinęs darbų pobūdį, priskiria užduoties tipą ir darbuotoją vykdymui.

ikona3

Be laiko apskaitos sunku objektyviai įvertinti kiek trunka darbas ar kelionė iki jo atlikimo vietos

Žinodami, kad jų darbo laikas apskaitomas, darbuotojai jaučia didesnę atsakomybę – mažėja prastovų. Tuo pačiu galima tinkamai atlyginti už viršvalandžius. Be to, siųsdami arčiausiai užduoties vietos esantį darbuotoją, mažinate sąnaudas transporto išlaikymui. Turėdami tipinių darbų duomenis, galite nusistatyti standartines trukmes, kurių pagrindu bus vertinamas darbuotojų efektyvumas.

ikona 4

Neturėdami greito ir aiškaus atsakymo skambinančiam klientui, prarandate laiką aiškindamiesi ir perskambindami, prastėja klientų aptarnavimas

Realiu laiku matydami darbuotojų buvimo vietą ir užimtumą, galite iškart klientui pateikti informatyvų atsakymą apie galimybes atlikti jo užsakymą, tuo didindami jo pasitenkinimą bendravimu su jūsų įmone.

ikona 5

Atliktų darbų ataskaitos pateikiamos  praėjus kelioms dienoms po darbo atlikimo, su klaidomis ar informacijos trūkumu. Dėl to vėluoja sąskaitų išrašymas

„Ką daryt?“ mobilioje programėlėje darbuotojas darbo eigoje pildo sunaudotas medžiagas. Visa darbo detalizacija su nuotraukomis (jei reikia) ir kliento parašais (jei reikia) įkeliama į internetinę programą vos tik darbas užbaigiamas. Taip ne tik taupomas popierius, bet šių duomenų pagrindu galima iškart išrašyti sąskaitą klientui ir greičiau gauti atlygį už darbą.

ikona 6

Kilus diskusijoms dėl tinkamo darbo atlikimo, susiduriate su įrodymų trūkumu

Jūsų kliento įgalioto asmens parašas mobiliame įrenginyje su laiko informacija (jei reikia ir lokacijos patvirtinimu), darbo vietos nuotrauka, darbo eiga ar kita privaloma fiksuoti informacija yra įrodymai, kuriuos galite pateikti savo klientui. Esant poreikiui, iškart po darbo atlikimo, galima persiųsti elektroninį atliktų darbų aktą.

ikona 7

Kažkas biure turi suvesti visą popieriniuose dokumentuose supildytą informaciją į analizei tinkamą formą vietoj to, kad užsiimtų produktyvesne veikla

„Ką daryt?“ turi vidines ataskaitas, kurių duomenis galima filtruoti ir eksportuoti tolimesniam apdorojimui ar įkėlimui į kitas programas.

sunkumai

Susiduriate su darbų atlikimo vėlavimais ar pakartotiniais išvykimais dėl medžiagų tiekimo sutrikimų

Resursų sąnaudų ataskaitos leidžia planuoti galimų sunaudoti medžiagų poreikį. Numatyti artimiausių dienų darbai, kuriuose naudojamos tipinės medžiagos, sudaro galimybę laiku jomis aprūpinti sandėlį ir siųsti darbuotoją į objektus su tai dienai galimai rekalingomis medžiagomis. Dėl medžiagų trūkumo nutrauktas darbas (trūkumus įrašant komentaruose) leidžia biuro darbuotojui suplanuoti logistiką, darbuotoją tuo tarpu išsiunčiant atlikti kitas užduotis.

Norėdami aptarti šių problemų sprendimo būdus su mūsų pagalba, kreipkitės:

info@kadaryt.lt arba 8 (5) 244 0003

< Atgal

Have any questions?

Contact us!

HOW MUCH DOES IT COST?

 

DEMO

  • Free 30-day trial
  • Consulting to meet your needs
FREE TRIAL
ORDER

WEB

  • Service „in the cloud“
  • Unlimited amount of data.
  • The subscription fee for each user.
15€/MONTH
ORDER

LICENSE

  • System in the clients server.
  • One-time charge.
  • For big companies.
AS AGREED
ORDER