(Lietuvių) ĮMONIŲ KLAIDOS PERKANT UŽDUOČIŲ VALDYMO PROGRAMINĘ ĮRANGĄ
Sprendimas mobilių darbuotojų veiklos valdymui pasitelkti specializuotą programinę įrangą gali atnešti daug naudos. Tačiau dažnai pasitaiko klaidų, kurios neleidžia pilnai išnaudoti pažangiausių verslo sprendimų ar net sukelia problemų. Clicksoftware.com pateikia 25-ių profesionalų (verslo lyderių, personalo ir vadybos ekspertų) nuomones, kokios yra didžiausios įmonių klaidos perkant užduočių valdymo programinę įrangą.
Visą medžiagą rasite čia: http://blogs.clicksoftware.com/index/25-experts-discuss-the-biggest-mistakes-companies-make-when-buying-workforce-management-software/
Tuo tarpu, žemiau pateiktos, ekspertų manymu, svarbiausios įmonių klaidos.
– Įmonės (vadovybė) labai paviršutiniškai įvertina sistemos funkcionalumą, reikšmę ir darbuotojų gebėjimus. Daug įmonių išbando ir įvertina tik vieną užduočių valdymo sprendimą, nors reikėtų palyginti kelis variantus. Esant galimybei išbandyti sistemą nemokamai 30 dienų, reikėtų pasinaudoti proga ir pritaikyti programą realiose darbinėse situacijose.
– Kartais programinė įranga pasirenkama dėl žemesnės kainos. Pagrindinis kriterijus turėtų būti konkrečiu atveju reikalingas funkcionalumas, kurį gali turėti tiek pigesnis, tiek brangesnis darbų valdymo sprendimas.
– Keli ekspertai pataria pasidomėti, ar sprendimą siūlanti įmonė yra patikima, kiek pagalbos bei konsultacijų gali suteikti ir pan. Taip pat reikėtų išsiaiškinti, ar bus užtikrintas duomenų saugumas.
– Įmonės kai kuriems vartotojams leidžia atsisakyti dalyvauti sistemos įsigijimo svarstyme ar bandyme. Mažesnis nei 100 proc. darbuotojų įsitraukimas tuo pačiu mažina ir praktinę naudą, kurią neša ši investicija.
– Kai kuriose organizacijose programinę įrangą išrenka vienas žmogus, kuris nepasitaria su būsimais sistemos naudotojais. Tokia situacija gali sukelti darbuotojų nepasitenkinimą ar net apsunkinti kai kurių darbą. Svarbu įvertinti, ar sistema patogu naudotis ir tinkamai apmokyti darbuotojus, paaiškinti jiems užduočių valdymo reikšmę įmonei.
– Po įdiegimo įmonės pamiršta, kad turi naują sistemą. Juk nuolatinis jos naudojimas leidžia sistemoje stebėti rezultatus, didinti našumą ir integruoti naujus procesus į įmonės darbą. Siūloma užduočių valdymo programos naudojimą į veiklą integruoti pamažu, t.y. palaipsniui pridedant vis daugiau vartotojų. Gali būti sistemos veikimo apribojimų, kurie atsiranda tik pasiekus tam tikrą vartotojų/darbų apimtį. Didinant apimtis palaipsniui, tam tikrame integracijos etape iškilę nesklandumai gali būti metodiškai išsprendžiami su mažesniu neigiamu poveikiu įmonės veiklai ir vartotojų patirčiai.
– Laikui bėgant, kai kurie vadovai pamiršta įvertinti, ar pasitvirtino sistemos įsigijimo lūkesčiai. Siūloma užduočių valdymo sprendimo įsigijimo svarstymą pradėti nuo esamos situacijos ir įmonės procesų įvertinimo. Po to reikėtų aiškiai įvardinti lūkesčius ateičiai, kad būtų galimybė išmatuoti, kiek jie pasiteisino.